måndag, september 07, 2009

Dagens låt

Dagens låt är en klassiker och en av tidernas bästa låt på svenska. Jag fullkomligen älskar den här och dansar som en tok varje gång jag hör den.

Vi hade halvdag i skolan idag så jag hann med att koka en sats rotmos och fick även hjälp med att komma på en katastrofgrej till en klass/inflyttningsfest med katastroftema. Det får bli en biblisk katastrof och inhandlade av chokladdoppade gräshoppor som inflyttningspresent. Jag vet inte vad det är med min klass och temafester, men jag verkar ha hamnat i temahelvetet, för sen ska vi även ha fest med de som går året över oss, en fest med mystema och man ska ta med sig en mysig sak. jag hittade hjärtformade tetångar för 12 kor i tiokronorsbutiken, det får bli två såna, för att dricka te tillsammans eller ensam är mysigt, att "dricka te" är mysigt och allt hjärtformat är mysigt, eller nåt... Eller har ni kanske något bättre förslag? Mysiga eller katastrof grejer, som inte är varken dyra eller jobbiga att fixa, jag har varken tid, pengar eller ork.

3 kommentarer:

Martin sa...

Jag tror du betalade överpris för tetången. 12 kor låter alldeles för mycket... :p

Herr K sa...

Instämmer med föregående talare, tänkte precis skriva samma sak :P

Jag tycker katastroftemat iaf lät mycket mer tilltalande än mystemat. Du kan ju dra på dig en rejäl förkylning, hosta och ha dig bland de andra festdeltagara. När de frågar vad du tog med dig till festen svarar du: "svininfluensan..." :P

Sarha sa...

kvalitet kostar förstår ni... :p

Svininfluensa var ett bra tips, jag kan koma med te och svininfluensa, har jag tur kanske jag kommer med den riktiga influensan, kan ju jobba på det iaf... :P