tisdag, augusti 04, 2009

Jag ju bara göra två efteranmälan...

... ska det var så svårt, kurserna är ju inte ens särskilt stora (7,5 hp) på distans och 25%. Man kan tycka att det finns betydligt svårare saker att göra. Men icke, med min vanliga otur, saknas poäng från gamla kurser som behövs, det saknas lösenord och nytt verkar ha svårt att komma fram med epost och allt liksom bara skiter sig när jag försöker få tag på nån som vet vad som har hänt med mina poäng, eller egentligen vad som hände med min omregistering, jag får ju inge poäng utan registering. En ganska stor del av mej tycker att någon borde ha hört av sig till mej redan i febuari eller så när komplitteringarna till kursen skulle vara inlämnade, de borde ju liksom märka då att de inte hade nånstans att rapportera in kursbetyget. Dum som jag är utgår jag ju ifrån att om jag inte hör något så funkar allt, det är förståss fel, det borde jag ha lärt mej nu. Nu har jag lärt mej det dock. Jag vill ju bara efteranmäla lite, utan atat behöva skicka en massa mejl hit och dit till folk som ändå inte kan hjälpa mej...

Med min vanliga otur kommer jag inte att kunna vara säker på att jag verkligen har fått tag på en lägenhet i Göteborg förrän alla kontrakt är påskrivna och jag har bott i lägenheten utan några problem i några månader. Jag måste ha världesn sämsta karma.

Och precis när jag hade skickat ett mejl till studera.nu och klagat lite på att jag inte kunde få något lösenord till min mejl läser jag detta på första sidan, "Just nu görs det andra urvalet till höstterminen. Under tiden urval pågår kan du inte logga in på Dina sidor eller söka nya utbildningar." Undra om det kan ha något med det att göra... Korkade Sarha, du borde kanske läsa lite bättre...

Inga kommentarer: