fredag, augusti 21, 2009

Teknikkarma

All teknik är verkligen emot mej idag, inatt stendog min mobiltelefon, jag hoppas att det bara är batteriet, som tur är vaknade jag själv så jag hann med tåget i morse och nu funkar inte min mejl heller.

I går tog jag ut lite kompledigt här på bloggen, jag somnade i soffan innan jag hade bäddat den, jag var så trött och morgon ska jag åka hem till småland, egentligen skulle jag på ett seminarium på eftermiddagen och ett konferenspass på förmiddagen, men jag orkar verkligen inte åka först till Göteborg och sen tillbaka till Småland.

Jag fick låna en mac genom skolan, splitterny 09:a, jag gillar egentligen inte mac, men skolan verkar helt mac-baserad så jag tänkte att jag lika gärna kunde låna en, har ju fixat en hemförsäkring med allrisk skydd och så. Känns lite fånigt med två lap-tops, en pc med mitt liv på och en mac med kulturverkstan på.

Nu ska jag diska och packa ner både mina datorer eftersom jag tänkte åka direkt till Göteborg på måndag.

Inga kommentarer: