söndag, augusti 09, 2009

Självdistans


Det är otroligt viktigt att ha självdistans. För ett tag sedan efterfrågade någon att jag skulle le mer på foton, jag svarade att det kunde han drömma om, jag ler inte på bild, jag är inte en sån tjej längre. Men så tog jag en bild på mej själv och min kamera brukar ha en förmåga att få fula saker att se snygga ut så jag tänkte att ett självporträtt när man är PMS:ig och jävlig skulle vara bra, men inte ens min kamera kunde göra mej snygg. Skit samma, jag ler iaf och det är viktigt att ha självdistans så därför tänkte jag lägga upp bilden ändå, det är lite "Snel hest" över det hela, men människan behöver iaf inte tjata om att jag ska le på foton längre! Jag hatar när folk tjata om saker och ting, låt mej vara, liksom!


En snel tjäj!

Inga kommentarer: