torsdag, augusti 13, 2009

Bakdag med baktankar

Jag har haft en riktigt härlig bakdag idag och den är banne mej inte slut än, imorgon tar jag nya tag, bröd, kakor och kanske en och annan bulle och lördag blir det muffins och brownies. Jag tänkte baka och ta med mej till soffägaren i Alingsås som ett slags tack för att jag får sova där, förutom hjälp till hyran dårå.... Sen är det ju roligare att baka än att skriva uppsats, men allra tråkigast är det nog att behöva dra med sig bokhögen till Alingsås. Kanske att jag borde skriva lite också. Idag har jag iaf fixat till uppsatsguiden lite till och skickat länk till Skövde (igen...). Börjar bli lite småtrött att behöva lämna saker och ting två, tre, fyra, sju gånger. Varför kan folk inte hålla reda på sina mejl för? Jag fick dock lite frustration i mejlet där jag vid typ tre, fyra gånger lyckades få in att jag faktiskt hade mejlat in länken redan lite förbifarten men ändå. Sen borde jag kanske bråka lite med css-koden så guiden inte ser så skev ut i Explorer, men det får bli ett framtida projekt.

Och så har jag skickat efter kurslitteratur idag, hurra för utbildningar med bara små, billiga pocketböcker på svenska som obligatorisk kurslitteratur, sånt gillar vi.

Inga kommentarer: