fredag, augusti 14, 2009

Yay!

Äntligen har jag fått de där poängen för webbdesigns-kursen i Skövde, det satt långt inne, men till slut gick det! Coolt, nu kan jag äntligen läsa b-kursen jag egentligen vill läsa, php/mysql. Fast jag funderar på att kolla om den går någon annanstans än i Skövde till våren, för jag vet inte om jag orkar med Skövde just nu... Och så har jag glömt att mejla Rindi om den där kåravgiften och så klart borde uppsatsen vara klar vid det här laget, det är den inte...

Men, jag har skrivit på kontraktet för lägenheten och fixat en hemförsäkring, det är alltid nåt. Dessutom kände jag idag en uns sorg över att flytta från det här helveteshålet, konstigt det där, jag sparar att lägga upp mina bilder om essensen av byn tills jag har flyttat, så har jag nåt att bli nostaligisk över, när jag sitter i min pyttelilla lägenhet utan frys.

Inga kommentarer: