tisdag, augusti 11, 2009

Tom

Efter att ha lämnat in texterna till Göteborg, fixat en soffa i Alingsås att sova på tills jag kan flytta in i lägenheten på Hisingen, fixat nytt lösenord på studera.nu, efteranmält mej till distanskurs i java, bråkat med Högskolan i Skövde om saknade poäng (bråket är inte slut än...), kommit på att jag missade kåravgiften i vintras, blivit smått nervös varje gång jag får ett nytt mejl, upptäckt att mina akademiska erfarenheter på studera.nu är lika med noll (vilket betyder att jag kommer att behöva skicka in en massa studieintyg och grejer när jag vill läsa konstpedagogoik, ni vet , i framtiden, när jag har fått jobb och så...), varit på barnkalas, kommit på att på måndag börjar skolan, kommit på att jag inte har en aning om vad jag ska packa ochkommit på att om skolan börjar på måndag behöver jag åka till Alingsås på söndag är jag helt tom. Jag är helt slutkörd jag hoppas det blir bättre när skolan börjar...

Inga kommentarer: