lördag, augusti 15, 2009

Packning och andra olater

Jag har bakat färdigt och gått över till mitt andra projekt för helgen, packing/städning (för de går så bra att kombinera). Tyvärr är jag jättedålig på att packa. Jag kommer nog inte hem hit till Vaggeryd på kanske två, tre veckor och då kommer jag också att behöva hämta min sekretär och en del andra saker som jag behöver i Göteborg. Men två veckor är inte så lång tid, så jag borde inte behöva ha med mej jättemycket kläder, men som vanligt, ska det vara sommar eller höst? Jag har drgait fram en hög kläder, jag får gå igenom dom och ta bort och lägga till, tills jag hittar en bra mängd. OCh sen behhöver man ju annat skräp också, typ toalett-saker, viktiga papper om skolan etc. Min kurslitteratur kommer hit, så jag hoppas det inte är några böcker vi behöver direkt nu i början, fast då tycker man ju att de borde ha gett litteraturlistan lite i förväg, den kom ju i Torsdags.

Kanske lika bra att man sätter igång nu, så kanske man blir klar inte allt för sent. Gud, vad tråkigt...

Inga kommentarer: