söndag, augusti 02, 2009

Jag tänkte skriva en lista...

... men sen så glömde jag bort vad den skulle handla om, jag börjar bli gammal. Jag tänkte också skriva en lista till mej själv på saker jag tänkte göra idag, men jag har glömt bort vad det var jag tänkte göra.

Jag hade ett ex en gång i tiden som alltid köpte Lion bars i så stora mängder att frosseri var bara förnamnet. Varje gång jag ser såna där Lion bars blir jag påmind om honom, det var mitt första dysfunktionella förhållande, sånt har ju alltid en särskilt plats i hjärtat och därför har jag inte klarat av att köpa några sådana själv, trots att jag har velat. Men så var vi City Gross i fredags och där såg jag Lion popchoc, alltså Lionchoklad fast i småbitar. Jag tänkte att de kanske inte påminner så mycket om M så jag köpte en påse och faktiskt det funkar, eller så har jag verkligen kommit över honom på allvar. Jag kanske ska försöka köpa några bars nästa gång och se hur det känns, liksom. För jag tror att bars ändå är godare, fast jag kommer knappt ihåg hur de smakar.

Inga kommentarer: