torsdag, mars 26, 2009

Nu ska jag lägga mej, är färdigpackad inför Skövderesan och hoppas att jag inte har glömt något viktigt, men det tror jag inte. Jag har dessutom skrivit färdigt texterna till Implicit-sidan ska försöka uppdatera den och sarha.se imorgon. Ska bli skönt att komma ifrån allt lite, den värsta känslostormen verkar ha lagt sig i huset nu, men det är fortfarande en lite trycktstämning, förhoppningsvis är den borta när jag kommer hem igen, annars kan jag alltid trösta mig mej att jag nästa helg ska åka Lund.

Jag hittade inte min kamerafodral så jag gjorde ett eget med hjälp av ett par sockar, alla sätt är bra utom de dåliga, antar jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vill du och anser att du har tid kan vi ju träffas när du ändå är här (lund)...men om vi bara skall ta en fika på stan innan du sätter dig på tåget igen eller om du skall göra ett hembesök får du bestämma själv.

Sarha sa...

ja, vi kan ju försöka trycka in nåt, vet ju inte vad planerna är för lund än, men jag kan ju höra av mej när jag vet, antingen mejlar jag eller så kan ju du mejla mej till telefonnummer.