lördag, mars 28, 2009

Morgonstund luktar bajs.

Jag vaknade idag av att Emil släppte släppte värsta fisen idag och det luktade bajs i hela ettan, t.o.m. Jörgen kunde inte vara kvar i sängen. Själv sökte jag skydd inne på toa och nu sitter jag i köket, känns som att det inte är någon mening att gå å lägga sig igen. Fast egentligen vaknade jag redan vid fem och det snöar visst idag med. Vi ska träffa Mia sen och så ringa till Maria och höra om fotbollen, jag hoppas att hon inte vill gå ut och dricka öl och kolla på den, utan sitta hemma och äta chips, men annars så får jag genomlida det andra alternativet också.

Det tråkiga med Skövde är att det inte ås himla mycket att göra här, igår var vi på stan och shoppade, idag ska vi träffa Mia på stan och shoppa, dvs. Emil och Mia ska stå och titta på DVD-boxar med dåliga TV-serier en halvtimme och sen gå till TV-spelsbutiken och vara därinne i två timmar, jag kommer nog att vara lika opepp som igår, tror jag. Och Martin vill ut och gå, fast det får bli imorgon isf, men dettyp det man kan göra här om man inte vill gå på stan och shoppa eller ta en fika, inte för att det är bättre i Vaggeryd, men där finns det iaf några kalhuggen man kan promenera över.

Inga kommentarer: