onsdag, mars 25, 2009

Behå-lös dag.

Idag tvättade jag lite och problemet med att aldrig hitta bra behåar är att när man tvättar alla två (som man har lyckats hitta i affären som både sitter bra och inte skaver) på samma gång så blir det lätt så att man struntar i behån den dagen. Och om man inte hade stora tuttar så hade det ju inte gjort så mycket, men nu är mina tuttar tillräckligt stora för att behöva lite stöd, vilket gör att jag inte kan göra så mycket. Man kan i princip bara gå runt här hemma ingen hundpromenad innan jag har fått på mej en behå, antingen en nytvättad eller en skavandes. Men jag har fått lite gjort, jag har som sagt vad tvättat och packat till min Skövde-resa imorgon, betalat de få räkningar jag har och skrivit lite på min uppsats. Däremot hittar jag inte fodralet till min digitalkamera, den måste ha åkt ner nånstans bland allt damm i rummet. För det är ju nu när vårsolen tittar fram som man ser allt damm, och så längtar folk till våren... jag blir deprimerad.

Inga kommentarer: