fredag, juli 18, 2008

Träningsvärk i rumpan

Jag har träningsvärk i rumpan, där man får träningsvärk efter man har haft sex om man inte har stretchat efteråt, men jag har inte haft sex och jag har delat ut tidningar för länge för att det ska komma nu. Tänk om jag har juckat i sömnen när jag har drömt om CUF-ordföraren? Jag tänker att det kunde vara värre, det kunde vara KDU-ordföraren, MUF-ordföraren, Maud Olofsson för att bara nämna några. Igår när jag var ute med hunden fick jag en idé hur jag skulle kunna använda mina CUF-sexdrömmar på ett mer kreativt och konstruktivt sätt än att bara bli galen, vilket iofs är jäkligt kreativt. Jag lovade ju Daniel att hjälpa honom med ett manus till en porrserie som han vill göra eftersom jag "har koll på sånt där" enligt honom, men jag har ju haft lite problem med inspirationen fast jag kom på att jag kunde använda mina drömmar till det, kanske blir jag mindre galen på dom då. Risken finns ju iofs att jag börjar drömma fler och mer intensiva, fast frågan är ju om det går, min träningsvärk kan inte bli mycket värre.

Kanske att en ekologisk festival kan rädda mej ur det här liberalträsket, den verkar ju trevlig och Bob Hansson ska visst komma dit, kan ju drömma om honom istället eller Promeo.

en liten broshyr om pensionsförsäkring

Jag har alltid försökt tycka om de tråkiga gubbarna på tvn.
Jag har tänkt som så har jag tänkt att kanske
man blir en tråkgubbe själv en dag.
Då kan det vara bra att ha tyckt om dom hela tiden.
Likså har jag försökt tycka om knarkare, idioter och
handelsresande.
En sån kanska man också kan bli.
Världen är full av möjligheter kan jag
finna mig själv att tänka som exempelvis när det regnar.
Man måste ligga steget före.
Att tycka om de andra kan bli som att
tycka om sig själv i förskott.
Andra dagar tänker jag bara på exotiska fåglar och
läckra små vitvaror.
Det går också bra.

Inga kommentarer: