onsdag, juli 09, 2008

"Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med Hizbollah, PKK eller Teyrbazen Azadiya Kurdistan. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat ABC-stridsmedel, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se"

Såhär t.ex. kan man skriva i sina mejl framöver så att man får nåt för sina skattepengar, jag menar ska skola, vård och omsorg bli privatiserade och skyhöga avgifter på allt kul men inget höjt studiemedel så får man ju liksom se till att man får tillbaka minst lika mycket!

2 kommentarer:

riksomengris sa...

skriv tuttar och porr också, så får du fler läsare

Martin sa...

Var det nån som sa tuttar och porr...?