tisdag, juli 15, 2008

"Det var ingen blixt, det var bara jag som blinkade"

Det var någon som sa att universum inte kretsar kring mej och jag sa ”W000000000t?”.


Alltså kolla här, jag berättar om min sex hang-up och han tar semester, typiskt människor med snopp sådär gör dom heeeeeeela tiden. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska tolka det, jag skulle kunna tolka det som att han tar ledigt och slappnar av för att han nog är lite stressad nu och vi vet ju vad stress gör med människor med snopps ”stånd”punkt, den blir ju lätt lite slapp och det vill vi ju inte (och i mina drömmar finns det minsann inget slapphet det kan jag intyga) eller så är det en diss fetare än McDonalds hamburgare.

Och sen tänker jag att folk kanske inte förstår min humor, eller ni tre som läser bloggen och känner mej gör väl det och jag får hoppas att det bara är ni tre, för jag är inget bra på såna däringa smileys. ;P Vad det nu har med hans semester att göra.

Nåväl, mina sexdrömmar är kanske är borta till dess han kommer tillbaka, annars så får jag ladda ner alla säsonger av ”Entourage” och maratontitta på dem, så ger det sig nog.

Åhhåhh, vill ni precis som ha ett trumljud när ni drar vitsar? Kolla vad jag hittade, perfekt, nu måste jag bara komma ihåg att ta med mej datorn och internet nästa gång jag vitsar till det!

P.S. Någon sa efter mitt långa blogginlägg igår (någon som orkade läsa det till slutet) att mitt ex var en idiot, det må så vara, men är jag inte också en idiot som lät honom vara en och framför allt var tillsammans med honom (hans idioti var inget som plötsligt blossade upp precis)?

Inga kommentarer: