fredag, juli 25, 2008

Nu är det dags för en weekend i Skövde, denna metropol, staden som alltid sover och som det blåser motvind i, för att inte tala om alla uppförsbackar... Men men, det kunde ha varit värre, tror jag. Det kommer att bli trevligt, men inte alls detta frossande i sociala aktiviteter som jag hade hoppas på (en hetrotjej kan visst inte konkurrera med Europride i Stockholm, hur stora hennes bröst hennes bröst än må vara).

Men det kommer att bli trevligt ändå, det är jag säker på, jag ska ju trots allt tillbringa den mesta i Södra Ryd och vad finns inte där ute?

7 kommentarer:

riksomengris sa...

RYD? Jag som trodde att du skulle till Skövde...

Martin sa...

Vad finns inte där ute? Är det en kuggfråga? :p

Sarha sa...

Äsch, ni är bara avundsjuka :P

riksomengris sa...

Ärligt, jag tror inte vi är det. Mer undrande...

riksomengris sa...

Ja, och nakna förstås

Martin sa...

Absolut... nakna...

Sarha sa...

vadå, är ni också nakna? det är så sjukt varmt här nere i södern, vi får ju gå runt även ute nakna...