onsdag, juli 30, 2008

Mobiltelefoner

Jag vet att det finns folk som tycker att det är otäckt när jag bloggar så här tidigt på morgonen, men nu är det så att jag har tråkigt och måste vänta till någon kommer hem så jag kan logga ut. För saken är ju den att m in mobiltelefon är stendöd, den dog igår och trots åtskilliga återupplivsförsök är den död. Jag tror att det är dags att dödförklara den "time of death, 4.48". Det var ett dygn sedan jag ringde det sista samtalet igår då jag loggade ut och sedan när jag vaknade på morgonen var den död. jag kände idag när jag vaknade att jag var ganska irriterad och irritationen växte under min tidningsrunda och jag vet inte när det hände, men jag tror att jag har gått och blivit beroende av mobiltelefon, jag som brukade hata den. Som tur är har jag redan beställt en ny, men det är lite leveranstid på den, köpte också en digitalkamera. Så jag hoppas jag får paket snart... fast det tar väl några veckor, säkert.

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Var beställde du telefon, om det ska ta ett par veckor? LÅter underligt

Sarha sa...

Det tar inte flera veckor, men även dagar kan kännas som veckor om man inte har någon har någon mobil... Har jag tur kommer den idag. Du vet, här på landet finns inga affärer så man får lita på internet.