måndag, juli 21, 2008

men stackars liten då

Min brorsdotter på 1 år ligger nedsövd på sjukhus efter att ha råkat hävt kokande vatten över sig själv, stackars liten då. Få se om det påverkar min brors brölopp senare i Augusti, det beror ju lite på hur länge hon måste stanna på sjukhus.

Idag har jag röjt ut mitt skivbord, en massa gamla skolpapper och annat jag kunde kasta utan minsta problem jag röjde också ut lite kläder som jag ska slänga och ge bort. Säkert var det en massa annat som jag kunde kastat också om jag bara inte hade varit så nostalgisk. Imorgon ska jag fortsätta röjandet, tror att det blir gamla tidningar som ryker då och så ska jag kanske ta tag i min byrå också, den är helt hysterisk kaotisk.

Jag har fortfarande inte kommit på nåt slut på min sexserie, funderar på om den ska sluta med att CUF-killen vaknar upp mitt i natten och hela alltet har bara varit en av hans mardrömmar... Fast jag gillar inte det slutet, så jag får nog försöka komma på nåt annat. Dessutom har jag svårt för att skriva själva sexet, jag kanske får läsa några sexnoveller och få lite inspiration.

Inga kommentarer: