fredag, juli 04, 2008

Det blev inga cementrör gjorda idag istället fick jag en Angelina-läpp och det är ju inte fy skam det heller. Min överläpp svullnade upp under min tidningsrunda och det såg ut som jag hade tryckt in en massa tjafs i överläppen fast bara på ena sidan och det var svårt att prata men nu har det lagt sig en hel del som tur var. Planen för dagen var iaf att göra cementrör efter maten men som vanligt när man ska göra något med föräldrarna så tar de liksom över hela projektet så jag blev sur och sen började det regna så det blev inga rör idag, få se om vädret och samarbetet med föräldrarna blir bättre imorgon. Alltså det behöver inte vara gassande sol och asvarmt för då är det bara jobbigt att hålla på med kroppsarbete, det kan vara svalt men utan regn, tack.

Imorgon ska jag duscha, jag vågade inte göra det idag utifall det skulle bli en svallvåg eller översvämning p.g.a. min enorma läpp, den hade kanske inte ens fått plats i badkaret...

Inga kommentarer: