lördag, januari 30, 2010

Utställning

jag och Sagal var på konsthallen idag och tittade på utställningen med Sharon Hayes och Andrea Geyer. Den var liten, men bra. Det är alltid lite svårt med ljud och videoinstallationer i små lokaler, men ljudet störde bara övriga delar lite grann. Sedan fikade vi på caféet vid Hasselbladsmuseét. Lite synd bara att både Sagal och jag inte kom iväg till klockan elva som vi hade bestämt, utan det blev närmare tolv, så vi hann inte fika så länge. Men den 6:e har de vernissage i konstmuseét, vi ska försöka gå dit då och jag ska köpa ett årskort då.

Ikväll ska jag göra klart layout-upgifterna till skolan, så långt jag kan, har ingen bild än till rapporten, men det är ju rätt mycket att pilla med ändå. DVD-omslaget är dock nästan helt klart, ska bara på en oskärpamask på bilderna och ett efternamn till en medverkande ska hittas.

Sen ska jag mejla om en LIA-plats och kolla var man kan få tag på billig kurslitteratur till nästa kurs i skolan...

Inga kommentarer: