tisdag, januari 26, 2010

Svaret

Jag hoppades faktiskt på att inte få någon fråga, jag hade planerat att lägga upp bilder på mitt lilla café och jag såg fram emot att redovisa matsedeln, vad som håll på att kokas, vad som kan kokas och vad som serveras men säg den lycka som varar för evigt.

Svaret på frågan vad skillnaden mellan röd och blå är att en röd penna är helt värdelös att använda på en whiteboard, blå penna går däremot alldeles utmärkt! Det är skillnaden.

Nu ska jag återvända ner i layoutuppgifterna som ska vara klar typ nästa vecka eller nåt.

1 kommentar:

Martin sa...

Jag tycker att det är lite elakt av dig att ge frågeställaren dåligt samvete för att han ställde en fråga...

Men du ska trots detta få ytterligare en fråga...

Hur ser ditt café ut i café-world, vad har du på matsedeln, vad rekommenderar du, vad tillagar du och vad kan du tillaga? :p