lördag, januari 23, 2010

En trend

Det finns en trend bland mina vänner att ha en frågestund på bloggen. Jag tänker att det inte finns nåt som jag skulle kunna ge ett intressant svar på, eller ens något som ni undrar över. Men jag har gått och blivit förkyld och har tråkigt. Så jag tänkte hänga på trenden och ha en frågestund också, ni får fråga vad som helst, så svarar jag på Måndagkväll, typ. Får jag inga frågor kommer jag att istället skriva en detaljerad beskivning av inredning och meny på mitt café i Café world på Facebook. Skriv ev. frågor i kommentatorsfältet nedan.

Jag hade tänkt vara duktig och baka och städa idag, men nu när jag bara går runt och nyser, hostar och snorar och dessutom har jätteont i halsen, känns inte det så aktuellt, blir väl mest att jag flyttar runt några pappershögar och så.

Dessutom om Indesign dum mot mej och jag borde ta tag i hela bildproblematiken... för att inte tala om DVD-omslaget jag ska göra också...

1 kommentar:

Martin sa...

Vad är det för skillnad på rött och blått (Ja frågan är dålig men vad gör man inte för att slippa ett inlägg om café-world?)