tisdag, januari 05, 2010

Tillbaka på hisingen

I mina klasskompisars statusrader planerades det snöbollskrig i slottskogen idag, vilket fick mej att hoppas på ett lager kramsnö som knakar under fötterna när man går, istället för den tråkiga pudersnön som ligger i drivorna hemma. Jag hade verkligen inte tänkt vara med på snöbollskrig men kramsnö är ju alltid roligt, liskom. Kom hit idag och undrade hur fan de hade tänkt sig ett snöollskrig utan snö. Seriöst, snön i den här stan kan mer liknas vid ett tjockare lager rimfrost typ. Jag blev bitter, gick och köpte en påse chips och korsordstidning istället. Tog av mej kläderna så när som på underkläderna (som jag alltid gör när jag är ensam hemma). Fast korsorden var inte roliga och chipsen har jag redan tröttnat på. Funderar på en dusch istället, jag är ju redan så gott som avklädd liksom. Jag har också skickat efter kurslitteraturen till kommunikationskursen, tror iofs att jag klarar mej utan den, har ju redan läst likadande kurser i Skövde, men kanske lär man sig nåt nytt.

Imorgon ska jag fika med Sagal är det tänkt.

Inga kommentarer: