måndag, juli 27, 2009

Tråååååk!

Det regnar så jag kan inte ut och gå. Mitt msn vill inte ansluta så jag kan inte prata med folk (det har iofs inte orkat göra på flera veckor, men man vill ju gärna göra det valet själv liksom). Dessutom väntar jag på telefonsamtal ang. en lägenhet så jag vågar knappt gå på toa, tänk vad pinsamt om hon ringer när sitter där, ska jag svara eller inte...

Jag borde plugga, skriva klart mina texter i Göteborg, mejla, städa, i den ordningen typ. Men varför ska det vara så tråkigt och varför är jag så opepp? Det skulle vara skönt med en prommenad, inte för att jag skulle få mer gjort efter den, men jag skulle iaf få lite mer energi och få igång min kropp så jag kunde äta nåt utan att må illa.

Jag ska kanske sätta igång och städa lite, istället för prommenad liksom, när det har slutat regna kan jag ju öppna fönstret, om det nu någonsin slutar regnar...

Inga kommentarer: