torsdag, juli 02, 2009

back to basic

Jag sitter på ett snordåligt trådlöst internet just nu, som påminner ganska mycket om ett 56.6 Kbps modem till hastigheten. Dessutom har vi fått stänga av varmvattenberedaren som har stått och läckt, så man har inget sånt heller nu. Det är bara att koka det vattnet man behöver i vattenkokaren och en sval dusch och sånt kan man glömma, det får bli en iskall om man vill ha en. I denna värmen gör det kanske inte så mycket om man inte har nåt, bara när man ska diska och tvätta håret (fast när man bor i Vaggeryd så räcker det med att sätta upp det i hästsvans...).

Dessutom får jag inte tag på de där som hade de två rummen... nåja, jag ger inte upp så lätt, såg i den ena annonsen att han skulle vara bortrest ganska mycket i sommar, undra om det finns nån chans att få se rummet då, men jag ska försöka ringa igen och fråga. Och den där tjejen har jag bara mejlen till så det är lite svårare.

Inga kommentarer: