lördag, juli 18, 2009

En regning dag

Jag har lust att pyssla eller baka idag, det passar att göra det en sån här regnig dag. Skulel vara roligt att planera flytt, men då måste jag ju först ha nånstans att flytta till, väntar fortfarande på svar från Hjällbo och den där andrahandslägenheten, just nu känns det väl som att jag har störst chans i Hjällbo. Känns lite jobbigt att vara i limbo, ska jag eller ska jag inte leta vidare? Hur mycket is i magen bör jag ha...

Fast de tkommer varken bli pyssel eller bak idag, jag har hur mycket som helst att skriva klart i skolan och mejla Skövde om poäng som verkar ha trillat bort (de har väl visserligen semester än, men jag kan ju mejla ändå, så är det gjort). Kanske att det kan bli en sats chokladbollar lite senare, eller jag vet... mjuk pepparkaka! Undra om jag har alla grejer hemma, annars får det vara, då får jag poppa popcorn istället ;P

Inga kommentarer: