lördag, juli 25, 2009

En förkortad sovmorgon och en mage i uppror

Den tio minuter långa sovmorgonen blev fyra minuter, men inga fulla människor inatt iaf! Jag har ju delat ut två distrik idag och igår vilket gör mej supertrött, för att motverka detta bryggde jag lite kaffe idag (jag kan verkligen inte brygga kaffe), det blev alldelese för jättestrakt men jag drack upp två koppar på raken ändå. Det var liksom ingen annan hemma som kunde brygga lite normalt starkt kaffe till mej och jag var desperat. Förståss är min mage i uppror nu, jag hade ju inte ätit någoting innan jag drack kaffet heller, vilket gjorde det hela ännu värre. Jag har fortfarand einte ätit nåt mer än en macka, mår sjukt illa och är yr skulle kanske försöka äta nåt, jag vet liksom inte vad som är resultatet av vad, om jag är yr och mår illa av kaffet eller att jag inte har ätit nåt, jag kan få båda symptomen av både två sakerna. Orsak och verkan likom. Jag känner ocks att jag kanske inte är helt sammanhängande just nu...

Under min andra sovperiod drömde jag en stressdröm om en 20 kvadrat stor lägenhet med kokvrå jag ska titta på nästa vecka. I min dröm flyttade det in förutom jag två killar i den, pojkvännen (eller om det var hennes bror, eller både ock, det var lite oklart i drömmen) till tjejen som hyr ut den och en polack som inte kunde ett ord varken svenska eller engelska. Jag tyckte att det blev lite trångt och blev otroligt stressad av det och villle flytta därifrån, men så hade jag skrivit på ett kontrakt att om jag flyttade i förtid var jag tvungen att betala dubbelhyra i flera år, trots att jag bara skulle bo där i ett år. Tilläggas bör att det bara fanns en dubbelsäng i lägenheten som vi tre var tvungen att dela på. Det var otroligt frustrerande och jag ska verkligen försöka att inte låta drömmen påverka mitt intryck av l ägenheten eller tjejen.

Men nu är det nog ändå att försöka få nåt i magen samt att hänga upp tvätten på tork.

Inga kommentarer: