söndag, juni 28, 2009

Men jag tänkte ju inte att de skulle svara såhär snabbt!

Jag har fått positiva svar från båda annonserna jag mejlade på igår, känns bra, fast jag tänkte att de kunde ta lite längre tid på sig att svara. Nu blir jag ju stressad, borde ju försöka få ihop en dagstur till Göteborg och titta på rummen och så. Den ena ville att jag skulle ringa t.o.m. usch, jag gillar ju inte att ringa, den ena verkade okej att mejla till iaf, det är bra, det ska jag göra ikväll. Ringa får jag väl göra imorgon, fast jag har ingen aning om vad jag ska säga, tänk så kan de inte på samma dag, vad gör jag då?

Jaja, den dagen, den sorgen. Men även om inget är klart, känns det lite hoppfullt iaf, det verkar inte omöjligt att fixa nånstans att bo, även om det blir som inneboende.

Inga kommentarer: