torsdag, juni 11, 2009

Ett ålderstecken?

Jag är fortfarande trött och har ont i höften och då vilade jag hela dagen igår. Jag känner mej så gammal, inte lika gammal som jag kände mj igår, men iaf, min återhämtning från resor brukar gå över på en dag alt. en god natts sömn.

Men nu har jag iaf dragit in alla bilder i datorn, nu ska jag bara göra de lite mindre så de inte tar så stor plats. Sen kommer du upp!

och matchen igår var skittråkig, eller så var jag bara trött, trots två koppar kaffe...

Dagens låt är lite emo, men det passar en gammal tant som jag idag, In Flames får låta emo ibland.

1 kommentar:

Martin sa...

Jag tror inte ens att ett miljontals koffeinkickar hade gjort den matchen rolig...

Förvisso så har jag aldrig sett en bra fotbollsmatch mot Malta, om det beror på att Sverige är dåliga och inte kan föra matcher eller att Malta är ännu sämre låter jag vara osagt...