fredag, juni 19, 2009

Herrljunga, Göteborg, Alingsås Del I

Här kommer bilderna från min senaste resa västerut. Jag vet att det har tagit lite tid, men iaf.

Jag hamnade alltså i Herrljunga först, hos Per, till Per kom Thess senare på kvällen och Per var en snäll pojke och genomlev vårt tjejsnack i flera lååånga timmar. ;P Sedan var vi ute och gick i nån timme eller. Sen var det dags att sova, det gick sådär...


Jag och Per, vi ser nästan ut som ett gift gammalt par...


Thess hade bilder på sina katter i sin mobil, vi var ju tvungen att jämföra kattbilder, såklart!


Thess och Per hade väldigt roligt tillsammans.


Men de kan också sitta fint inför kameran.


Scenen i Herrljunga är inte mycket att ha, inte ens björkar på sidorna räcker...


Jag blev ledsen över att löptikar som jag inte fick vistas på apellplanen, så jag fastnade i en väldigt obekväm pose.


En cykel, i en å.


Herrljungakids goes urban.


Per är fylld med fornminnen.


Sen var det dags att sova och jag var trött, men eftersom Per bor precis vid järnvägsstationen blev det inte mycket sömn den natten...

Inga kommentarer: