fredag, juni 19, 2009

Herrljunga, Göteborg, Alingsås Del II

Efter min natt i Herrljunga, gick resan vidare till Göteborg, där jag först råkade gå mot öster vid centralstationen, när jag skulle mot väster, men efter lite panorerade i min promenad kom jag till sist fram till skolan, precis i tid till intervjun.

Sedan gick jag lite fel igen när jag skulle till Götaplatsen och Konsthallen , men jag kom dit också, till slut. Efter ett besök på konsthallen gick jag runt lite i Göteborg innan tåget avgick till Alingsås, där Kristoffer väntade. Och efter att Kristoffer hade tagit av sig sina byxor och jordgubbstéet var urdrucket var det dags för mej att åka hem.


Jag hade på mej kanelfärgade manchesterbyxor, så att Kristoffer skulle känna igen med vid stationen.


Typsnittet heter "Quiet & eletric", jag gjorde mitt bästa för att vara både tyst och elektrisk.


Jag på konsthall, future kulturtant in the making!


En till installation, har glömt bort namnet dock.


Multitasking, jag kan både stå i en park i Göteborg, prata i telefon och ta kort på mej själv!


Kristoffer äter baugette.


Kristoffer plockar bort salladen.


Näe, Kristoffer äter upp salladen!


En fågel, en staty men inget bajs den här gången.


Vi gick hem till Kristoffer, jag kände mej lite orolig, vem vet vad som har hänt på den soffan...


Kristoffer lyder Marias råd och dricker när han blir fotad.


Kristoffer intar en pose.


Te.


Jag gråter, Kristoffer ler.


Och så åkte byxorna av, såklart...

Inga kommentarer: