tisdag, juni 09, 2009

Helt dränerad

Jag känner mej helt dränerad, inte nog med att jag sov på ett golv i ett hus precis bredvid Herrljunga tågstation och vaknade varje gång ett tåg åkte förbi eller de ropade ut nåt i högtalarna till tågpassagerarna. Så var jag ju tvungen att gå upp tidigt och åka tåg vid nio, eller tja, jag gick upp starax innan åtta och tvingade i mej lite frukost. Sen gick jag åt fel håll det första jag gjorde när jag kom till Göteborg och skulle gå till skolan och gick lite vilse men jag hittade rätt till slut och kom precis i tid. Jag gick också fel när jag skulle gå från skolan till Göteborgs konsthall och tog en lite extra sväng dit, men hittade dit också. Sen bar det av med tåg till Alingsås och Kristoffer, där jag hängde några timmar och sen tåg till Falköping och till sist till Jönköping.

Nu är jag helt slut, men Gud vad jag kommer sova gott inatt iaf! Mer om resan imorgon och så har jag tagit kort också, men jag är ju asdålig på att lägga bilder här, jag vet...

Inga kommentarer: