måndag, februari 23, 2009

Oscars och döden

Nu kommer det väl inte direkt nån överraskning när jag säger att jag inte tittade på galan inatt. Jag sov, gick och lade mej halvåtta igår kväll och lyssnade på radion fram till tio och sen sov jag till sju idag. Jag blir så varm på natten, jag kanske borde byta täcke till något tunnare.

Jag kollade upp lite symptom på nätet idag, eller jag kollade upp symptomen för influensa, en del passade in, andra inte, oavsett om jag har influensa eller förkylning borde jag bli frisk snart, fast jag säker på att jag varken har influensa eller förkylning, jag har drabbats av digerdöden, det måste vara digerdöden.

Tillbaka till oscarsgalan, eller jag har faktist inte så mycket att skriva om den, det var väl inte direkt några överraskningar och inte heller vann någon som jag tyckte skulle vinna, fast jag har inte sett Slumdog millonaire, så den kanske är bra, vi får hoppas på det.

Äsch, jag orkar inte, jag kanske bara skulle lägga mej ner och dö? Då kanske jag t.o.m. hade en chans att vinna en oscars...

Inga kommentarer: