onsdag, februari 25, 2009

Äsch då.

Just när jag tänkte att jag nog allt blev bättre så fick jag min mens också... nu vet jag inte om min magvärk är nåt symptom på digerdöden eller vanlig mensvärk, likadant med huvudvärken. Jag brukar ju må rätt kasst när jag har mens. Dessutom orkar jag inte använda min m-kopp men jag har nästan bara minitamponger hemma. Vet inte hur jag ska överleva detta faktiskt att dö av mens är ju helt meningslöst och ganska fånigt.

Nu får jag faktiskt ta och bli bättre och under tiden så ligger jag med en flaska djupfryst svartvinbärsaft på magen och lindrar magontet lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

äh det handlar bara om hur mycket du är villig att tvätta

Sarha sa...

För att jag hittade ett helt oöppnat paket normalstorlek tamponger, som att hitta en oöppnad chokladkaka... :)