tisdag, februari 17, 2009

Jag tror jag börjar bli sjuk, orkade inte ens gå ut och gå min dagliga morgonpromenad idag och hundpromenaden blev jättekort. Är trött, snorig, fryser och har ont i huvudet och halsen. Men jag kurerade mej med ett varmt bad och en massa varmt te. Hoppas det hjälper lite iaf...

Annars så var vi i den stora staden (Jönköping) idag och handlade, som vanligt kom jag hem med en orkidé, det är lite som ett missbruk och alla mina ytterkrukor har tagit slut. Och så var vi lite på landet för att se om det var tillräckligt varmt så att inte vattenrören fryser. Det var ju inte alls mycket snö varken på landet eller i Jönköping, konstigt, eller det har väl nåt med höglandet och Vättern att göra, antar jag.

Nu ska jag sova, få se om jag orkar upp vid sex-tiden imorgon och titta på skidskytte, det känns som rätt höga odds på det.

Inga kommentarer: