lördag, februari 07, 2009

Igår kväll, typ sent satt jag vid datorn och plötsligt fick jag syn på en liten nyckelpiga på min arm, jag försökte ta kort på den, men min kamera vill inte riktigt ta bra bilder i ljuset i mitt rum. Jag satte den blev några krukväxter och hoppas att den överlever till våren, nu är det ju för kallt för den ute. Få se om jag kanske får upp nån bild ikväll.

Sen slog det mej helt plötsligt att jag skulle jobba idag/natt. Blev inte så många timmars sömn och idag är jag som vanligt trött, helt galet vilken skillnad det är från när man jobbar och när man inte jobbar. Som tur är så var det bara inatt som jag fick gå med tidningarna. För gå, det fick jag och inte har folk skottat snö vid sina brevlådor heller, snö som håller på att töa och skapa stora vattenpölar, asjobbigt att gå i.

Jag funderar på att göra chokladbollar och dricka lite kaffe, det tycker jag nog att jag ändå är värd. Ikväll drar melodifestivalen igång, suck, att folk bara orkar...

Inga kommentarer: