lördag, februari 06, 2010

näe

Det var visst ikväll som melodifestivalen började.... Det känns som att det bara var några månader sedan den slutade, men men. Själv har jag en tvättastädadiska-morgon, har bara kommit till tvätta-delen än, men än är ju inte morgonen slut.

Annars har jag och Sagal planerat att dra till konstmuseet och gå på vernissage, få se hur det blir med det, glömde att prata om det igår, fast jag får väl slänga iväg ett sms senare och se.

Den här helgen ska jag styra upp mitt liv. Jorå, så att de...

Ett tag funderade jag på om jag skulle baka nåt i helgen, men jag tror att det är mest mitt flykt-beteende som spökar. Styra upp liv först, baka sen!

1 kommentar:

Oa sa...

Det är väl det som är grejen med Melodifestivalen som den är upplagd nu för tiden... Att den inte hinner ta slut innan den börjar igen.