lördag, februari 27, 2010

En liten paus hemma i Småland

Jag har tagit en liten paus från mitt liv här hemma i Småland iaf över helgen. Eller inte helt har jag inte pausat, har lovat att fila på min grupps affärsplan i helgen, frågan är om det kommer att hända och om det inte händer vad kommer då konsekvenserna bli? Frågan är också om dom har gjort det dom skulle göra i fredags, jag tror knappt det, men jag blir gärna positivt överraskad på måndag. Jag ska på möte ang en ev LIA-plats på måndag, hoppas det går bra.

Jag är så himla trött, kanske beror det på OS, kanske beror det på skolan, kanske beror det på min granne vars hemtjänst och ambulansåkande mitt i natten gör mej sömnlös, kanske beror det på vintern, kanske beror det på att det snart blir vår och jag tycker alltid det är lite jobbigt med vår. I vilket fall som helst är det skönt att ha en helg då man bara tittar på tv:n, sover, leker med katterna och går ut med hunden då och då. Jag borde göra det här oftare...

Inga kommentarer: