torsdag, december 13, 2007

En lite text om Facebook

Jag jobbar ganska hårt för att inte bara vara en yta, alltså jag vill kunna erbjuda andra saker också, mer än ett par stora bröst. Jag försöker vara rolig, smart, händig, pysslig osv. Men så loggar man in på Facebook och stöter på applikationen "compare friends" och det är lite som ett personligt misslyckandet, om man ska lite på Facebook och sina vänner där, alltså. Själva jämförelsen går till att man får en fråga av slaget "vem vill du helst bli strandad på en öde ö med?" och så får man välja en av sina två vänner. När man är klar får man även veta vad sina vänner tycker om en och här kommer misslyckandet. Min "topplista" just nu ser ut som följande,

1st in "Who would I rather date"
2nd in "Who would I rather marry"
2nd in "Who is hotter"
3rd in "Who is more cuddly"
3rd in "Who would I rather sleep with"
4th in "Who is more entertaining"
4th in "Who is funnier"
4th in "Who smells nicer"
4th in "Who has better taste in music"
5th in "Who is crazier"
5th in "Who is sexier"
5th in "Who is prettier"

och så bottennoteringarna,

25th in "Who would I rather have dinner with"
25th in "Who is more outgoing"
27th in "Who is a happier person"
27th in "Who would I rather get stuck in handcuffs with" 28th in "Who would I rather hang out with for a day"

Så folk vill gifta sig med mej, men inte hänga med mej en dag, jag antar att det får bli ett kort äktenskap i så fall, jag menar, vi kommer ju knappt överleva middagen tillsammans. ;P Dessutom tycker jag nog att min musiksmak är bättre än en fjärdeplats, om jag får säga det själv alltså. Att folk tycker att jag är underhållande och rolig är ju en komplimang, men allt det där andra, det ytliga. Det sexuella är mest komiskt min specialitet är ju tråksex!

7 kommentarer:

riksomengris sa...

Tråksex? Var god definiera. Gärna med illustrationer.

Martin sa...

jag gillar folk som ställer dom viktiga frågorna i livet.

Sarha sa...

jag kan ju koma och visa dej personligen vad tråksex är, nästa gång jag kommer till skövde, eller i skövde... ;P

Sarha sa...

och jag pratar med anders nu, ingen annan....

riksomengris sa...

ursäkta, men jag tror inte nån vill bli visad vad tråksex är

Martin sa...

fast det beror ju fortfarande på vad det är för nåt

Sarha sa...

varför frågade du om det då?