måndag, december 31, 2007

det arga, hungriga oraklet i Vaggeryd

Jag gillar inte nyår, det är ingen nyhet. Jag gillar inte idén att äta en massa sent på kvällen, jag gillar inte idén att man inte åter nåt på dagen mer än frukost och sen sparar all mat till kvällen. jag sover ju länge och missar frukosten och blir hungrig, jag blir sur och jag blir en tonåring igen. Jag vill ha mat och jag vill ha det nu! Jag får leva på ostmackor, jag är så trött på ostmackor, jag vill inte äta fler ostmackor, jag dör om jag ser en till ostmacka, jag imploderar.

Åh, jag är visst ett orakel som kan svara på livets alla frågor. Det visste jag inte, men visst ger jag bra svar på frågor? Jag kanske borde jobba på att ge lite mer kryptiska svar....

1 kommentar:

riksomengris sa...

provat att grilla mackorna?