lördag, mars 15, 2008

SEX

Så många tigerräkor åt jag idag, sex stycken. Jag köpte de för ett tag sedan för att det var billigt och jag har inte ätit såna på flera år och nu har dom ju blivit lite "inne" att äta och jag tänkte att jag var tvungen att se vad "the buzz it´s about", så jag köpte 800 g frysta tigerräkor huvudlösa med skal och gick hem med dom. Jag förträngde allt det dåliga med dom, skövling av regnskog, dumt fiske där man rensar hela havsbotten och får upp lite allt möjligt typ sköldpaddor och anda djur på havsbotten.

Sen var frågan jag skulle göra med dom, jag googlade efter recept men alla träffar handlade om hur dåligt det var med tigerräkor och det visste jag ju redan men mitt dåliga samvete blev värre och nu sitter jag här och försöker äta upp dom. Och grejen är att de smakar ju inte ens så himla gott, "vanliga" räkor smakar ju likadant och i mumsigare små bitar, tigerräkor är bara stora och man blir ju trött på smaken efter en tugga, inte ens katterna verkar tycka de är speciellt goda i längden. Jag tvingar i dom för det är ju ännu värre om jag slängde dom, då skulle ju allt dåligt varit i onödan.

Inga kommentarer: