fredag, mars 28, 2008

lugnet för stormen

Idag har jag rensat mitt skrivbord här på färgfabriken och datorn, bränt ut det jag vill ha kvar (mina 3D-modeller) på skiva och bokat möte men turistbyrån uppe i Östersund på måndag. Egentligen borde jag kanske gå hem och fortsätta med mina musikmix till middagen, mitt "Blandband DeLuxe 2008", det komemr att bli en fin blandning av folkmusik, både gammal och modern, klassisk musik och electronica, typ loungemusik. Låter som en helt galen blandning, men jag tror att jag kommer att få ihop det i slutet på något sätt ändå, det finns ju så många likheter mellan de tre olika musikstilarna, mer än man kan tro.

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Ska du upp och dominera eller ska du upp och ha panik? Har du bestämt dig än?

Sarha sa...

De är så många andra däruppe från Färgfabriken som har (är visst är karaktärsdrag som är vanligt bland kulturarberare) så tänkte åka upp dit och sprida mitt lugn istället...