måndag, mars 03, 2008

Första stressdrömmen och konstig mat utan gränser

Inatt hade jag den första stressdrömmen om Östersund och konferensen. Varje gång som något gick fel under konferensen och det gjorde det ofta slog mina handledare mej. Tilläggas bör att mina handledare är världens snällaste  människor, dom äter ekologisk mat utan kemiska tillsatser och jag tvivlar på att dom tror på våld som problemlösare, men i min dröm fick jag smäll hela tiden. Dom är båda i Östersund idag så jag har inte pratat med dom om min dröm än så den gnager i mitt huvud och jag börjar känna mej superstressad. Toaletterna är inte fixade än heller och jag är ganska säker på att jag faktiskt får stryk om jag inte fixar det snart. 

Till lunch idag blev det konstig indisk mat som blev över från uthyrning i Lördags, det var "Arkitekter utan gränser" som hade hyrt. Alla är visst gränslösa nu förtiden, vi har "läkare utan gränser" och "clowner utan gränser". man kanske skulle starta en egen förening, "Slackers utan gränser", vi skulle åka runt i världen och slacka. "Stekare utan gränser" får någonannan starta, nån på Östermalm.  

Inga kommentarer: