onsdag, mars 19, 2008

jag har faktiskt ett liv

Till skillnad från "vissa" andra så har jag faktiskt ett liv så ibland hinner bara skriva korta meningar och ibland hinner jag inte att blogga alls. Så är det när man bor i den stora staden och det drar ihop sig till både påsk och konferens. För er som ändå är nyfika så beställde jag 400 kåsor igår till middagen, det är lite crazy. Jag fick en lång lista på folk som ska ha VIP-inbjudas till middagen och som jag behöver hitta adresser till, typ såna som heter Bonnier och Whallenberg i efternamn, eller är någon känd designer eller minister eller borgarråd etc. En del känner inte ens jag till... men adresser ska dom ha iaf. Och när det var dags för lunch fick jag över telefon instruera snickare i Östersund hur de ska sätta upp tygerna å¨väggarna.

Och sen var jag och påskhandlade innan jag åkte till Bergshamra och träffade Udd där jag också tillbringade natten. Och så idag till frukosten kan jag på att jag hade glömt att blogga. Så kan det gå.

Idag ska jag få en extraanställd som ska hjälpa mej att leta adresser, jag kanske skulle överlåta det helt till hon så kan jag sitta och fika hela dagen. Imorgon är det ju bara halvdag...

1 kommentar:

Martin sa...

Om du ska vara sån så är det ju inget kul att vinna jhu...

Fast om vi rent konkret tittar på mängden blogginlägg som du skrivit dag ut och dag in, så visar ju det att du rent tekniskt inte fick ett "liv" förrän igår... :p