måndag, januari 21, 2008

nätverkskablar

Jag sitter här och försöker lista ut varför nätverkskablar alltid ska snurra ihop sig, vad är det i kablarna som snurrar ihop sig? Andra kablar brukar inte snurra ihop sig så mycket, eller iaf inte mina...

Dom har inte hört av sig avgående praktiken idag, undra vad det betyder, är det ett tyst nekande eller är jag bara bortglömd? Jag ska ringa imorgon och fråga.

Imorgon ska jag till Tensta konsthall, stackars Tensta konsthall, de viktigaste människorna där har sagt upp sig, dom kommer inte överens med styrelsen, precis samma styrelse som höll på att strula förra gången. En del människor borde kanske inte sitta i en styrelse för en konsthall. Iaf ska deras nya utställning (de sa upp sig efter vernissaget) vara bra, jag hoppas de har rätt, det är långt till Tensta härifrån...

Inga kommentarer: