måndag, januari 14, 2008

en till helg som bara försvann

Jag borde nästan sova, jag ska ju upp tidigt och åka tåg imorgon. Å andra sidan behöver jag vara uppe och skriva på tentan, jag skulle så gärna vilja lämna in åtminstone en tenta i tid på den här kursen.Å andra sidan, eller tredje sidan, verkar det inte göra så mycket om man lämnar in den tidigt tisdag morgon, så en till natts skrivande kan jag nog kosta på mej. 2 och en halv sida med flytande text är vad jag har fått ihop allt som allt, sen har vi ungefär 5 sidor till med lösa idéer och korta fraser jag har skrivit ner och tänkt utveckla, man jag vet knappt om det räcker. Imorgon får jag utveckla från litteraturen också, jag orkar kanske skissa lite på det på tåget, om jag lägger mej relativt tidigt ikväll och kan somna, för de tär väl där problemet ligger. Jag kan ju inte somna på kvällarna och då spelar det egentligen ingen roll när man går och lägger sig heller.

Inga kommentarer: