måndag, januari 07, 2008

det som aldrig blev

Jag satt och slötittade på "The Jerry Springer Show" idag då det slog mej att jag faktiskt gärna skulle vilja vara med i det programmet nångång (ja, jag vet att det är nedlagt, därav rubriken). Och nu tycker ni säkert att jag är helt dum i huvudet, men tänk för det är jag inte! Tänk vilket fantastiskt intressant liv jag skulle ha haft om jag varit med där. Jag hade varit en gravid strippa som inte visste om det var min kille, en kund på strippklubben eller min svåger som var pappa. Min kille skulle överhuvudtaget inte ens veta att jag jobbade som strippa och jag skulle bli helt chockad när det visade sig att han var otrogen med min brorson, som var transa i smyg. Dessutom skulle vi alla ha både roliga kläder på oss och helt galna frisyrer med en massa läshår och minst en av männen skulle ha hockeyfrilla och en annan en moikanlook. Och absolut skulle vi slåss, fulslåss, bitas, dra i håret och dra sönder varandras kläder.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Men du är ju inte det, så du hade ju inte platsat. Du vet på Jerry behöver man ha lite spunk bak i livet