tisdag, januari 15, 2008

för 20 inuter sedan...

...skulle min hemtenta lämnas in, lite mer än 4 sidor har jag lyckas skrapa ihop på över en månad, av minst 12, så det blir att sitta uppe hela natten och skriva som ett as. Jag hatar att åka till skolan och inte lämnat in, så jag måste bli klar innan imorgon alltså. Jag hatar mej själv för att jag alltid låter saker och ting rinna ivåg att jag aldrig tar tag i något, underhela denna kursen har jag inte lämnat in en enda tenta i tid, jag har konsekvent missat varenda deadline och jag hatar mej själv. Vilket kanske iofs inte är helt konstruktivt, skulle ju vara bättre om jag istället för att sitta och slå ner på mej faktiskt tag i saker och ting. Men det känns som att jag behöver en långsiktigare plan för det.

Andra saker jag har tänkt på idag är att jag vill åka med tåg med Selecta-automater i, jag såg ett sådant idag, det är speciellt tåg som går till Gävle, men är det verkligen värt att åka till Gävle när man kan få tag på Selecta-mat på närmare håll, å andra sidan är ju de roliga just att man äter electa-mat på tåg, om man nu kan kalla det som finns i Selecta-automater för mat. Å Gävle kanske är fint så här års, vad vet jag?

Jag har även kommit fram till att live-streaming är roligt, jag har totalt fastnat framför TMZ:com.s live-streaming från domstolen i L.A och den totalt ointressanta frågan om Britney Spears kommer till domstolen eller inte, jag bryr mej inte, man jag tittar på alla folk och alla bilar ändå. Den är ju iaf roligare än att titta på NASA:s live-streaming från rymden, det händer inte så mycket där såhär års och även om det händer något så tar allt flera timmar.

Inga kommentarer: