fredag, december 25, 2009

kräks

Jag har kräks inatt, jisses vad jag har fått upp mycket vältuggad julmat. Jag tänker skylla på min brors alla barn, det var säkert nån som smittade mej, alternativt, slarvade med tillagningen. Min teori är lite svag eftersom det är bara är jag och far som har ont i magen, fast han har diaree istället, det har jag tabletter mot, synd att det inte finns tabletter mot kräks också.

Stavas kräks med bara k eller ck, förresten? Jag vet inte, jag kanske borde dricka nåt, det känns som att jag svamlar. Fast jag vill inte sova heller. Keso är inne i rummet just nu, inte för att han är så värst stort stöd, han vill bara äta upp bladen på min lyckoklöver i fönstret.

Borde jag kanske försöka sova lite? Jag inbillar mej att jag mår mindre illa vid vaket tillstånd, weird...

2 kommentarer:

Martin sa...

Det är rätt skyll på barnen, det borde man göra lite oftare. :p Kräks stavas med k så t.o.m i din utspydda hjärna (lät bättre i mitt huvud det där) så funkar det svenska språket fortfarande...

Anonym sa...

I inclination not acquiesce in on it. I assume nice post. Specially the title attracted me to be familiar with the intact story.