måndag, december 14, 2009

Rapportskrivande

Imorgon är det deadline i skolan och vår rapport är för lång, jag vill spetsa till den, göra den lite roligare, det vill inte de andra i min grupp, säkert mycket för att de vill visa hur duktiga vi har varit under hösten. Och det är väl bra det men jag tycker verkligen att kunna hålla sig inom de begränsningar man har fått är en del av uppgiften (något jag aldrig har klarat av iofs, men jag försöker hela tiden). Sen är det lite jobbigt att veta om titelsida, innehållsförteckning och källor räknas i rapporten, när jag skriver c-uppsats både i Skövde och på Gotland så gör det där, men då är ju åtta sidor ingeting. Här gör det visst inte det alls, inget av det.

Och sen har ju nästan hälften av allt jag har skrivit försvunnit och då skrev jag inte mycket från början, men det är väl sånt som händer när man inte skriver lika tråkigt och tillrättalagt som de övriga gruppmedlemmarna.

Inga kommentarer: